LET'S GET TO NEXT.
מאות תפקידי הייטק וטכנולוגיה בחברות המובילות בארץ מחכים לכם. שדרגו את עצמכם לתפקיד הבא בקריירה.
דף ראשי » מגזין הייטק » SEO @ Linkedin
left right
close

SEO @ Linkedin

קידום פרופיל ה Linkedin

אנחנו כבר יודעים שצריך לבצע SEO (קידום מנועי חיפוש) באתר האינטרנט שלנו כדי שהמשתמשים יוכלו להגיע אליו בקלות, אבל מה לגבי הפרופיל האישי ב-Linkedin?
כאשר אתם מחפשים עבודה, המטרה שלכם היא שהמגייסים ימצאו את הפרופיל האישי שלכם במהירות ובקלות.
כפי שאנחנו מחפשים מידע ב-Google גם ב-Linkedin הדרך שלנו, המגייסים, להגיע אל המועמדים היא בעזרת שימוש במנוע החיפוש.

כאשר מחפשים מועמדים חדשים ולא אדם ספציפי מבצעים, ברוב המקרים, חיפוש לפי מילות חיפוש (Keywords) או הגדרת תפקיד (Title) ומקבלים: עמודי תוצאות עם מגוון הפניות לפרופילים, שעונים על הדרישות או חלקן. בדומה לגוגל מה שקובע הוא התוצאות הראשונות, שאנחנו מקבלים.

המטרה שלכם:
להופיע בעמוד הראשון.
להיות במקום הראשון או בקרבתו.

איך עושים זאת?

האם יש דרך לשפר את הדירוג שלכם?
אם אתם רוצים ששמכם יעלה בתוצאות החיפוש, עליכם להקפיד על מספר כללים בפרופיל האישי שלכם:
ניסוח מפורט של המידע אודותיכם, ביחוד כישורים וניסיון תעסוקתי.
מינוח מדויק לכישורים, ניסיון ומומחיות שלכם – השתדלו לא להשתמש במילים דו משמעיות.

לדוגמא, כאשר המידע המופיע בפרופיל שלכם אינו מדויק, בכל פעם שתעלו בתוצאות החיפוש ולא תענו על הדרישות, לא יקליקו על הפרטים שלכם (כיוון שלא תהיו רלוונטיים לחיפוש). התוצאה: האלגוריתם של Linkedin יזהה אתכם כפחות ופחות רלוונטיים (בשלב מאוחר יותר, לא תופיעו בתוצאות הראשונות).

כאשר אתם מקימים / מעדכנים את הפרופיל שלכם חישבו במונחים של האנשים, המגייסים שיחפשו את קורות החיים שלכם, באילו מילים או מונחים הם ישתמשו? איזו הגדרת תפקיד מקובלת בתחום?

השלב הבא:

בצעו חיפוש שאמור להציג גם את הפרופיל שלכם, בתוצאותיו. חזרו על החיפוש עם מילות מפתח שונות.

מכאן, השמיים הם הגבול, בהצלחה…